شرکت خزرفن

ساخت وبلاگ

عملکرد سیستم تهویه پارکینگ به چه شکل است؟

طراحی نامطلوب سیستم های تهویه مکانیکی در پارکینگ ها ، محیط داخلی ضعیف را به همراه دارد. اما با استفاده از سیستم تهویه پارکینگ این مشکل را حل کرده است. تحقیقات در مورد سیستم تهویه پارکینگ در شش پارکینگ انجام شده است. تنظیمات فیزیکی پارکینگ و سیستم تهویه پارکینگ نصب شده مورد بررسی قرار گرفت.

از نتایج ، پارامترهای از جمله اثربخشی حذف و شاخص کیفیت هوای محلی در رابطه با میزان مونوکسید کربن اندازه گیری شد. عملکرد انواع مختلف سیستم تهویه پارکینگ مقایسه شد. یافت می شود که سیستم عرضه و اگزوز ترکیبی در کنترل میزان مونواکسید کربن در مناطق اشغالی (5/5/1 متر از سطح کف اندازه گیری شده) و سیستم تهویه پارکینگ عملکرد بهتری نسبت به سیستم اگزوز دارد.

فن های JetVent سیستم تهویه پارکینگ به طور معمول با استفاده از پیچ های ثابت 8 میلی متر در سقف بتونی پارکینگ نصب شده اند. در برخی موارد ممکن است فن ها با استفاده از براکت ها و مونتاژهای ضد لرزش از سقف خاموش شوند. سیستم تهویه پارکینگ ممکن است در صورت وجود انسداد غیرقابل اجتناب در نزدیکی جریان هوای تخلیه وجود داشته باشد. برای حفظ تمامیت ساختاری ساختمان ، ممکن است روش های قرار دادن فن های سیستم تهویه پارکینگ توسط مهندس سازه مورد تأیید قرار گیرد.

نصب سیستم تهویه پارکینگ :

به طور کلی ، در هنگام نصب سیستم تهویه پارکینگ در پارکینگ های اداری خرده فروشی یا تجاری ، جداسازی لرزش مورد نیاز نیست. با این وجود ، نصب سیستم تهویه پارکینگ زیر لرزش ممکن است برای نصب سیستم تهویه پارکینگ که در زیر ساختمان های مسکونی یا سازه های کف قابل انعطاف یا حساس به لرزش هستند ، لازم باشد. راندمان ایزولاسیون 90٪ یا همانطور که توسط مشاور طراحی مشخص شده است ، توصیه می شود.  

هزینه های سیستم تهویه پارکینگ در حال اجرا به طور قابل توجهی پایین تر است ، حتی در مورد سیستم اجرا ثابت سیستم تهویه پارکینگ ، و حتی اگر پروژه برجسته تر باشد با استفاده از سنجش آلودگی ، به صورت انتخابی طرفداران را اجرا می کند.مقاومت سیستم بسیار پایین تر ، در مقایسه با یک سیستم مجاری بدین معنی است که از فن هایی در سیستم تهویه پارکینگ به  کوچکتر و قدرتمندتر استفاده می شود. همان میزان جریان و میزان تغییر هوا را حفظ کنید - به معنای پایین آمدن هزینه های مصرف برق و آلودگی صوتی کمتر استفاده می کنند. استفاده از سیستم تهویه پارکینگ فضای پارکینگ اتومبیل را بهینه می کند .

سیستم تهویه پارکینگ استفاده بهینه از فضای پارکینگ با را تضمین می کند بدون نیاز به نقاط استخراج سطح پایین ، آزاد کردن ماشین ،فضای پارکینگ. از فن های طراحی کم سرعت می توان در سیستم تهویه پارکینگ  بعضی از مکان های پارکینگ استفاده کرد.سیستم تهویه پارکینگ اتومبیل را با استفاده بسیار بالا طراحی می کندبرنامه های پیشرفته و پیشرفته تجزیه و تحلیل در سیستم تهویه پارکینگ باعث کاربردی تر شدن آن ها می شود.. این امر باعث می شود پارکینگ به صورت مطلوب تهویه شود و اطمینان حاصل کند .حداکثر کارایی در آلودگی و تهویه اضطراری را می تواند فراهم کند.

شرکت خزرفن...
ما را در سایت شرکت خزرفن دنبال می کنید

برچسب : سیستم تهویه پارکینگ, نویسنده : خزرفن khazarfan بازدید : 202 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 12:06

خبرنامه